1. Підвищити мотивацію вчителя до професійного зростання - шокове підвищення зваробітної плати вчителя - збільшення № розряду у тарифній сітці для вчителів різних категорій 2. Змінити зміст підручників, які сьогодні носять переобтяжливий для учня характер: - велика кількість фактологічного матеріалу - велика кількість понятійного матеріалу, що унеможливлює його запамятовування - замість затеоретизованості, вміщувати практичні вправи і завдання, зміст практичних і лаборатоних занять - забезпечити навчальні заклади електронними підручниками для вибору найбільш оптимальних варіантів викладу навчального матеріалу 3. Розвантажити навчальні програми в 5-12 класах.( Визначення першочерговості та другорядності навчальних тем) 4. Справедливо розподіляти бюджетні кошти між навчальними закладами: рік фінансовий на одного учня повинен бути однаковим для всіх учнів району 5. Щоб запровадження ІКТ перейшло у системний процес, формуючи технологічні компетентності, необхідно комп`ютеризувати кожен навчальний кабінет з доступом до мережі Інтернет 6. Відпрацювати механізми проведення добровільної незалежної сертифікації, щоб даний процес не став одним з чинників корупції в освіті 7. Якщо не буде зменшене бюрократичне навантаження на адміністратора, вчителя, то учень знову залишиться поза увагою педагога
1. Зменшити частку теоретичного викладу навчального матеріалу, забезпечуючи цим самим практичну спрямованість навчання. 2. Збільшити кількість комп'ютерного, мультимедійного забезпечення та швидкісним Інтернетом сільські школи, з метою "суттєвого розширення можливостей педагога, оптимізації управлінських процесів, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності". 3. Перед запровадженням автономії навчальних закладів передбачити фінансування вчителя ( не із заробітної плати) для придбання технічного і дидактичного забезпечення з метою підвищення фахового рівня, для розробки авторських програм, участі в педагогічних проектах 4. Проведення добровільної сертифікації може призвести до плинності педагогічних кадрів, а на сьогодні проблема існує. 5. Врахувати пропозиції результатів опитування МОН України " Діти і папери: баланс часу" при затвердженні Концепції " Нова школа" з метою розвантаження адміністрації та вчителів навчальних закладів.
Аджамська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
ВідповістиВидалити1. Підвищити мотивацію вчителя до професійного зростання
- шокове підвищення зваробітної плати вчителя
- збільшення № розряду у тарифній сітці для вчителів різних категорій
2. Змінити зміст підручників, які сьогодні носять переобтяжливий для учня характер:
- велика кількість фактологічного матеріалу
- велика кількість понятійного матеріалу, що унеможливлює його запамятовування
- замість затеоретизованості, вміщувати практичні вправи і завдання, зміст практичних і лаборатоних занять
- забезпечити навчальні заклади електронними підручниками для вибору найбільш оптимальних варіантів викладу навчального матеріалу
3. Розвантажити навчальні програми в 5-12 класах.( Визначення першочерговості та другорядності навчальних тем)
4. Справедливо розподіляти бюджетні кошти між навчальними закладами: рік фінансовий на одного учня повинен бути однаковим для всіх учнів району
5. Щоб запровадження ІКТ перейшло у системний процес, формуючи технологічні компетентності, необхідно комп`ютеризувати кожен навчальний кабінет з доступом до мережі Інтернет
6. Відпрацювати механізми проведення добровільної незалежної сертифікації, щоб даний процес не став одним з чинників корупції в освіті
7. Якщо не буде зменшене бюрократичне навантаження на адміністратора, вчителя, то учень знову залишиться поза увагою педагога
1. Зменшити частку теоретичного викладу навчального матеріалу, забезпечуючи цим самим практичну спрямованість навчання.
ВідповістиВидалити2. Збільшити кількість комп'ютерного, мультимедійного забезпечення та швидкісним Інтернетом сільські школи, з метою "суттєвого розширення можливостей педагога, оптимізації управлінських процесів, таким чином формуючи в учня
важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності".
3. Перед запровадженням автономії навчальних закладів передбачити фінансування вчителя ( не із заробітної плати) для придбання технічного і дидактичного забезпечення з метою підвищення фахового рівня, для розробки авторських програм, участі в педагогічних проектах
4. Проведення добровільної сертифікації може призвести до плинності педагогічних кадрів, а на сьогодні проблема існує.
5. Врахувати пропозиції результатів опитування МОН України " Діти і папери: баланс часу" при затвердженні Концепції " Нова школа" з метою розвантаження адміністрації та вчителів навчальних закладів.